Meie teenused
Norvision OÜ müügikonsultatsiooni protsess algab müügitegevuse hetkeseisu diagnostilise hindamisega, millele järgneb juhendamisprotsess, mille tulemusena jõutakse taktikaliste sammudeni tulemustele suunatud tegevuse toetamiseks ja juhtimiseks. Norvision OÜ meeskond oskab pakkuda abi müügiga seotud protsessides.
Müügikonsultatsiooni protsessi võib kokku võtta järgmiselt: MÜÜGI DIAGNOSTIKA: Olemasoleva toote tugevate ja nõrkade külgede kindlaksmääramine.- Ülevaade organisatsiooni arusaamast oma turgudest, klientidest ja müügiprotsessidest
- Müügiprognooside, müügi tööriistade ja tulemuslikkuse mõõtmise ülevaatamine ja analüüs
- Klientide segmenteerimine
- Analüüs ja soovitused müügitulemuste parandamiseks
- MÜÜGIKOOLITUS: Juhtkonna toetamine müügitulemuste parandamiseks ja jätkusuutliku kasvu edendamiseks:
- Juhtimis- ja müügimeeskonna koolitamine lähtuvalt organisatsiooni spetsiifilisest tegevusvaldkonnast
- Võimalus kiiresti saavutada mõõdetavaid ja käegakatsutavaid tulemusi
- Otsustusprotsesside tugi
- Parimate müügitavade rakendamine
- MÜÜGIJUHTIMINE: Müügimeeskonna pidev motiveerimine ja julgustamine müügieesmärkide saavutamiseks:
- Taktikalise juhtimise ajutine kaasamine
- Esitage meeskondadele väljakutseid, kaasates nad otseselt müügijuhtimise protsessi
- Ettevõtte juhtkonna ja müügijuhtide toe pakkumine.
- MÜÜGITEGEVUSTE TOIMIMINE:Norvision OÜ pakub meeskondadele tuge nende olulisemate müügieesmärkide saavutamisel:
- Ettevõtete esindamine, koostöö võtmeklientidega ja läbirääkimiste pidamine ettevõtte nimel.
- Ettevõtte esindamine erialastel näitustel ja üritustel
- Määrake oma positsioon turul.
- Määratlege oma toode või teenus.
- Tehke kindlaks oma potentsiaalsed kliendid, nende vajadused ja ootused.
- Määrake hind, mida teie kliendid on nõus maksma.
- Määrake oma klientidele pakutava kvaliteedi ja teeninduse tase.
- Kirjeldage oma konkurente, mida nad pakuvad ning nende tugevaid ja nõrku külgi.
- Kirjeldage, kuidas oma sõnumit potentsiaalsetele klientidele kõige paremini edastada;
- Otsustage, kus teie reklaamikampaania peaks toimuma;
- Hinnake oma potentsiaalset turuosa.
Meilt saate:
- Potentsiaalsete koostööpartnerite ja vahendajate nimekirjad koos nende kontaktandmetega.
- Väärtusahelad soovitustega, kuidas oma lahendust turule viia.
- Informatsiooni, kuidas paremini mõista oma turgude suurust ja teenindatavaid alamsegmente ning nende eeldatavat kasvu.
Meie lähteülesanne ja protsess sõltub teie ettevõtte eesmärkidest. Kui plaanite Norras äri alustada, juhendame teid kogu protsessi vältel.
Keskendume teie ettevõtte organisatsiooni mudeli, juhtimisstiilile ja viime need kooskõlla Norras kehtivate mudelite ja standarditega.
Varase faasi ettevõtetel ei ole tavaliselt palju aega, raha ja ressursse, kuid need on turujõu saavutamiseks vajalikud. Luues selge visiooni, hinnates organisatsiooni võimekust ja pakkudes praktilist tuge igapäevatöös, aitab Norvision OÜ ettevõtetel teha võtmeotsuseid ja neid ellu viia, et oma äri kasvatada ja toote väärtust tõsta.
Ärivisioon ja -planeerimine
Antud etapis töötab Norvision OÜ ettevõtte jaoks välja oma teekaardi, mis sisaldab ka ettevõtte strateegia selget definitsiooni, investoritele mõjuvat esitlust, ärijuhtimis plaani ja kontrollitud finantsandmeid. Selliste strateegiate ja materjalide loomine tagab, et kõik huvirühmad (investorid, aktsionärid, töötajad, partnerid ja tarnijad) mõistavad ja jagavad ettevõtte ootusi. Sellest hetkest alates on kõik ressursid suunatud peamiste etappide saavutamisele.
Müügikonsultatsioonid
Ettevõtted usaldavad Norvision OÜ-d, et aidata neil mõista, mida nad peavad müügiedu saavutamiseks tegema. Norvision OÜ müügikonsultatsiooni protsess algab müügitegevuse hetkeseisu kaardistamisega, millele järgneb juhendamisprotsess, mis viib tulemustele suunatud teekaardi müügi tegevuse toetamiseks ja juhtimiseks. Norvision OÜ oskab pakkuda abi ka igapäevamüügis.
Hinnang Norrasse eksportimise peamistele probleemidele, mis võimaldab meil määrata kriteeriumid, mille alusel teie strateegia õnnestub. Need kriteeriumid on kogu protsessi põhimõtted:
- Äripartnerite väljaselgitamine
- Olemasolev strateegia, peamised edutegurid ja olemasolevad ressursid
- Suhtlemine teiste ettevõtete, asutuste ja üksikisikutega, kes aitavad teil edu saavutada
Väline analüüs:
- Oluliste võimaluste ja ohtude analüüs ning teie ettevõtte positsioneerimine
- Sobiva tööjõu väljaselgitamine. Oleme pühendunud tõhusa meeskonna koostöö arendamisele.
Peale konkreetse positsioneerimisstrateegia määratlemist ja vajalike ressursside kindlustamist on kolmandaks valdkonnaks, milles Norvision OÜ klientidega koostööd teeb, toote lansseerimine.
Toote turundus ja bränding
Nõudluse tekitamiseks ja turu teadlikkuse suurendamiseks võtab Norvision OÜ vastutuse partneri kogu tootevaliku arengu toetamise eest. Arendab Norras vastava ettevõtte pakendit, mainet ja brändi.
Müügi- ja turundusplaan
Norvision OÜ laiendab müügi-, turundus- ja eelarveplaani koostamise võimekust, kuna on võimeline läbi viima ettevõtte kommunikatsiooni, arendama müügi- ja turundustööriistu ning läbi viima jooksvat turu- ja konkurentsianalüüsi.
Müük ja äriarendus
Norvision OÜ partnerid pakuvad ettevõttesisest kogemust ja kindlustunnet ettevõtluse arendamisel alates müügiplaanist kuni ebatraditsioonilise turunduse, otsemüügist kuni lisandväärtusega edasimüüjateni ja müügikanalite, veebimüügi ja hulgimüügini.
Kodulehe kaasajastamine
Rahvusvahelistel ettevõtetel, kellel on juba oma veebileht, on oluline mõelda ka võimalusele teenindada väliskliente oma veebilehe kaudu. Üllataval kombel ei suuda 85% ettevõtetest rahvusvahelisi tellimusi täita lihtsalt seetõttu, et nende süsteem ei võimalda registreerida rahvusvahelisi aadresse ega arvutada saatmiskulusid.
Norvision OÜ-l on Norras tõlkijate ning veebiarenduse ja sotsiaalmeedia ettevõtete nimekirjad. Me saame sind aidata!
Norra on atraktiivne turg mitmel põhjusel. Riigi strateegiline asukoht, sõbralik valitsus, maksuseadused ja tööjõud muudavad teie ettevõtte käivitamise või laiendamise lihtsaks.
Paberil võib tunduda, et ettevõtte omandamise kaudu turule sisenemine on kõige kuluefektiivsem viis kiireks turuosa võitmiseks.
Eduka ühinemise või omandamise võti on hea kodutöö, mis:
- Aitab teil leida õige ettevõtte, millega ühineda või 100% üle võtta.
- Annab juhiseid, kuidas tagada kindel leping, kui ettevõte on leitud.
- See võtab kokku peamised sammud, mida tuleb astuda ühinemiseks või omandamiseks.
Ettevõtete esindamine
Norvision OÜ esindab oma kliente volikirja, sõlmitud lepingu alusel või antud ettevõtte juhatuse liikmena.
Tasuta lisateenused
Meie teenuseid kasutades võite meie peale loota ka kõiges, mis on seotud igapäevaste tegevustega Eestis viibimise ajal. Teeme oma püsiklientidele hotellibroneeringuid, rendime autosid ning tagame A-kategooria büroopindade ja konverentsiruumide olemasolu Tallinna äripiirkonnas.
Norvision OÜ võtab arvesse kõiki teie ettevõtte aspekte, mida omandamine võib mõjutada, sealhulgas:
- Tootesarjad ja turud
- Toimingud, sealhulgas tootmine, materjalide tarnimine, laoseisud ja kulud
- Personaliotsing
- Ettevõtte teadus- ja arendustegevus
- Инженерные работы
- Seadusandlus ja õigusteenused
- Raamatupidamisteenused
- Finantseerimine ja kapitali struktureerimine
- Turuülevaade ja prognoosid
Ekspordi protsess koosneb 21-st etapist, mille oleme valmis koos teiega läbi tegema!
Vaatamata ekspordi eelistele on see siiski keeruline protsess, mille igas arenguetapis on teatud riskid. Edukaks saamine nõuab mitut sammu ja iga sammuga võib kaasneda lisateavet.
Allpool on välja toodud 21 sammu:
1. samm: kaaluge oma toote/teenuse eksporti
2. samm: olemasoleva ettevõtte elujõulisus/võimekus
3. samm: valmisolek ekspordiks
4. samm: üldine missioon ja esialgne eelarve
5. samm: viige läbi ettevõtte esialgne SWOT-analüüs
6. samm: Norra turu valik ja uurimine
7. samm: looge ja käivitage ekspordiplaan
8. samm: eksporditegevuste rahastamine
9. samm: ekspordi riskijuhtimine
10. samm: ettevõtte ja selle toodete reklaamimine välismaal
11. samm: müügiprotsess – ekspordi läbirääkimised ja ettepanekud
12. samm: vaadake üle ekspordikulud ja hinnad
13. samm: võtke vastu ekspordi tellimus
14. samm: toote valmistamine
15. samm: ekspordi logistikaga tegelemine16. toiming: eksportige dokumentatsioon
17. samm: pakkuge järelteenust
18. samm: makse saamine tellija poolt
19. samm: ekspordi protsesside analüüs
20. samm: ekspordi haldamine